Z důvodu optimalizace logistiky a skladu od 18. 12. 2024 do 2. 1. 2025 bude firma uzavřena. Produkty, které máme skladem a které objednáte do 18. 12. 2024, ihned expedujeme. Objednávky přijaté později budeme průběžně zpracovávat a odesílat je začneme od 2. 1. 2025, tak aby u vás zboží bylo co nejdřív. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pěkné svátky!

Doprava

Naše dopravní služby

Společnost HighTech Industries s.r.o. spolupracuje s celou řadou prověřených dopravců a dohlíží na jejich kvalitu a rychlost. Níže najdete dopravce, které si můžete pro doručení Vaší objednávky zvolit. 

CENY DOPRAV

TOPTRANS - až do 3000 kg od 110 Kč - doprava se mění v závislosti na váze a rozměrech daného zboží

Česká pošta - doručení do ruky - do 50 kg od 99 Kč - cena za dopravu se může měnit v závislosti na váze a rozměrech daného zboží

Česká pošta - doručení na pobočku Vaší pošty - do 50 kg od 99 Kč - cena za dopravu se může měnit v závislosti na váze a rozměrech daného zboží

Česká pošta - do balíkovny - do 20 kg od 99 Kč - cena za dopravu se může měnit v závislosti na váze a rozměrech daného zboží

PPLod 99 Kč - cena za dopravu se může měnit v závislosti na váze a rozměrech daného zboží do max. rozměr 120x60x60 cm

 

VÍKENDOVÉ DORUČENÍ

Společnost PPL a TOPTRANS doručuje na soukromé adresy i v sobotu. Sobotní doručení se netýká objednávek uskutečněných na firmu.

OMEZENÍ

Upozorňujeme, že některé specifické produkty nelze vzhledem k jejich povaze přepravovat balíkovou přepravou. Pokud si u nadrozměrné zásilky vyberete balíkovou přepravu nic se neděje, způsob dopravy bude automaticky změněn na vhodného dopravce paletové přepravy. O této změně budete informován pracovníkem obchodního oddělení ještě před odesláním zásilky.


Osobní odběr a doručení na výdejní místa

Osobní odběr sklad Kuřim                                    ZDARMA
Doručení na výdejní místo PPL ParcelShop*          99 Kč

Osobní odběr v Kuřimi nabízíme našim zákazníkům zcela zdarma. Osobní odběr je možný na výdejním místě eKovovýroba (ulice Blanenská 1995/103a).

* Bez objednávky, výzvy k osobnímu odběr a nebo předchozí domluvy zboží nevydáváme. Zboží určené k osobnímu odběru označené příznakem "Skladem" nemusí být dostupné na skladě zvoleného výdejního místa, proto vždy vyčkejte na zprávu z obchodního oddělení. V případě že výrobek nesplňuje rozměrové nebo váhové limity výdejního místa naše společnost si vyhrazuje právo na zrušení možnosti osobního odběru. V takovém případě Vás budeme vždy informovat a bude Vám nabídnut alternativní způsob dopravy na Vámi zvolené místo určení některou z našich smluvních dopravních společností dle platného ceníku.


Obchodní podmínky jednotlivých dopravců (věnujte jim prosím pozornost)

PPL

Dobírkový poplatek 36 Kč - v případě zálohové faktury nebo platby kartou neplatíte. Zboží můžete zaplatit bankovním převodem, online platbou kartou nebo dobírkou či kartou na místě. 

Při poškození zboží je nutné nahlásit škodu do 2 pracovních dnů od převzetí zboží odesilateli nebo přepravní službě.
 
Podmínky pro přepravu
a) délka zásilky (nejdelší strana) nesmí překročit 2 m
b) součet obvodu zásilky a její délky nesmí překročit 3 m
c) hmotnost zásilky včetně obalu nesmí překročit 50 kg
d) nelze přepravovat sklo, keramiku, porcelán, litý mramor, obklady, dlažbu a jiné křehké výrobky

Česká pošta

Dobírkový poplatek 36 Kč - v případě zálohové faktury nebo platby kartou neplatíte. Zboží je primárně doručováno na kontaktní adresu, při nezastižení adresáta je zásilka uložena na poště po dobu 5 dnů. Zboží můžete zaplatit bankovním převodem, online platbou kartou nebo dobírkou.

V případě poškození je nutné sepsat zápis na nejbližší pobočce pošty do 2 dnů od převzetí! Zápis poté zaslat na naše reklamační oddělení!
 
Podmínky pro přepravu

 a) délka zásilky (nejdelší strana) nesmí překročit 2 m
 b) součet obvodu zásilky a její délky nesmí překročit 3 m
 c) hmotnost zásilky včetně obalu nesmí překročit 30 kg, těžší zásilky jsou automaticky předávaný na PPL nebo TOPTRANS a cena dopravy je doúčtována dle sazebníků na této stránce.

PODROBNĚ: PŘEVZETÍ ZÁSILKY OD ČESKÉ POŠTY - Reklamace mechanického poškození - Zákazník je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze není-li nijak poškozená. V žádném případě nepřebírejte zásilku pokud jeví známky poškození a nepodepisujte s řidičem přepravní list bez výhrad před důkladnou kontrolou zboží, a to i pod obalem (u krabicových obalů postačí pouze vizuální kontrola o neporušenosti a nepoškození kartonu)! Případné převzetí poškozeného zboží je nutné nahlásit na nejbližší pobočce České Pošty a sepsat s nimi zápis o škodě nejpozději do 48 hodin od převzetí zboží!!! 

Výdejní místo HeurekaPoint

Dobírkový poplatek 36 Kč / kartou 26 Kč - v případě zálohové faktury nebo platby kartou neplatíte.

Příkazce je povinen zajistit oznámení skrytého poškození zásilky zasílateli bez odkladu, nejpozději však do 3 pracovních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena, a vyžádat si sepsání zápisu o škodě.


DHL / PPL SPRINT

Dobírkový poplatek 36 Kč / kartou 26 Kč - v případě zálohové faktury nebo platby kartou neplatíte.

Přepravce je povinen zajistit při převzetí zásilky příjemcem provedení kontroly, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Tato kontrola se netýká obsahu zásilky. Pokud jsou při přejímce zjištěny zjevné vady, odpovídá přepravce za to, aby tato skutečnost byla oznámena písemně v okamžiku doručení.

Příjemce je povinen zajistit oznámení skrytého poškození zásilky odesílateli bez odkladu, nejpozději však do 3 pracovních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena, a vyžádat si sepsání zápisu o škodě.

V případě produktu PPL Sprint je příjemce povinen doložit odesílateli povahu a rozsah škody na zásilce poskytnutím obrazové dokumentace do 10 pracovních dnů ode dne doručení zásilky.

Přepravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztrátě zásilky. Z těchto důvodů je příjemce povinen zajistit, aby se zásilkou nebylo jakkoli manipulováno a aby byl zachován obal zásilky, ve kterém mu byla zásilka doručena. Ze stejného důvodu nesmí být zásilka bez souhlasu odesílatele a přepravce likvidována nebo přepravována na jiné místo.

Pokud příjemce nesplní včas své povinnosti dle odst. 4 až 6 tohoto článku obchodních podmínek, má odesílatel a přepravce právo reklamaci zamítnout z důvodu nedostatku důkazů o vzniku škody.


TOPTRANS

Dobírkový poplatek 36 Kč / kartou 26 Kč - v případě zálohové faktury nebo platby kartou neplatíte. Řidič vám před svým příjezdem zavolá a avizuje svůj příjezd. Řidič je vybaven manipulačním vozíkem pro převoz objemného zboží po rovném podkladu. Zboží rozváží pouze jeden řidič proto pro případnou pomoc např. při stěhování do schodů u těžších zásilek je potřeba, abyste si zajistili pomocníka, který Vám s výnosem pomůže.  Další případná manipulace je možná vždy pouze po dohodě s řidičem.
 
Zvláštní dodací podmínky (je možné pouze po domluvě s našimi operátorkami.):

TOPTIME (přeprava do 18 hodin) - příplatek ve výši 25% z tarifu
TOP-WEEKEND (sobotní doručení) - příplatek ve výši 50% z tarifu + 620,- Kč paušál
TOP-PRIVAT (večerní doručení) - příplatek ve výši 360,- Kč)
 
Zboží můžete platit bankovním převodem, online platbou kartou nebo dobírkou.
 
Touto dopravou vám můžeme dovézt zásilky do 3 000 kg.
 
Toptrans: Zboží je nutné zkontrolovat ihned při převzetí zásilky s řidičem. Případné poškození je nutné zapsat do přepravního listu. V jiném případě nebude na pozdější reklamace brán zřetel. 

PODROBNĚ PŘEVZETÍ ZÁSILKY TOPTRANS - Reklamace mechanického poškození - Zákazník je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze není-li nijak poškozená. V žádném případě nepodepisovat řidiči přepravní list bez výhrad před důkladnou kontrolou zboží, a to i pod obalem! (u krabicových obalů postačí pouze vizuální kontrola o neporušenosti a nepoškození kartonu). V případě zjištění poškození je nutné s řidičem sepsat škodní protokol a pro urychlení dalšího postupu doporučujeme ihned kontaktovat naše reklamační oddělení - reklamacekovovyroba@gmail.com

DPD

Při jakémkoli poškození zásilky je potřeba vždy vyplnit Zápis o škodě, a to ihned při převzetí zjevně poškozené zásilky s kurýrem, nebo nejpozději do 7 pracovních dnů od doručení zásilky, pokud není poškození na obalu viditelné. Zápis o škodě je pouze popis škodní události, nárok na náhradu škody nastává až uplatnění reklamace. Neuplatněný zápis o škodě nemůžeme řešit.

 
Kdy zboží dostanu?

  • Zboží skladem - posíláme velmi rychle a to běžně hned druhý pracovní den.
  • Zboží na zakázku - Vám doporučujeme zavolat na naše obchodní oddělení a domluvit se na termínu dodání. V některých případech může výroba trvat i několik dní nebo týdnů a to zejména u složitějších výrobků. Před odesláním zboží Vás každopádně budeme informovat emailem, sms nebo telefonicky.

 
Doprava na Slovensko

Všechny výrobky včetně nadrozměrných zásilek posíláme na Slovensko výhradně službou TOPTRANS.
 
Možnosti plateb

  • Bezhotovostně převodem pro platbu v Kč na účet prodávajícího vedený u společnosti Fio banka, a.s. č. 2000819162 / 2010 pro platby v CZK je variabilní symbol číslo objednávky.
  • Bezhotovostně převodem pro platbu v EUR na účet prodávajícího vedený u společnosti Fio banka, a.s. č. 2300819164 / 2010 pro platby v EUR je variabilní symbol číslo objednávky.
  • Bezhotovostně rychlou on-line platbou prostřednictvím platebního systému GoPay. Transakce bude zpracována v cenách obsahujících DPH 21%.
  • Bezhotovostně platební kartou prostřednictvím platebního systému GoPay. Transakce bude zpracována v cenách obsahujících DPH 21%.

 

V případě jakýchkoliv dotazů volejte +420 727 847 030.